teisipäev, 2. oktoober 2007

September

Jälle on kuu aega niimoodi mööda saanud, et pole jõudnud midagi kirja panna. Ma ju ometi käin tööl - aega peaks laialt käes olema. Mitte ei mõista aru.
Algas septembrikuu hästi. Kauaaegsemail ja parimal sõbral oli sünnipäev. Ei, mitte veel SEE sünnipäev. SEE ootab veel aastakese. Käisime vanalinna kõrtsus pralletamas. Olin Kolumbus Krisostoomuses enne ka käinud ühe seltsimehe soovitamise peale ja jube rahule jäänud. Head söögid, vanalinna kohta mõistlikud hinnad. Aga nüüd?!? Praed olid pisikesed ja maitsetud. Tükike sealiha ühe kartuli, kahe naeriviilu ja näpuotsatäie hapukapsaga muidugi eestlase jaoks prae mõõtu välja ei annagi, rohkem selline suupisteline eelroog. Õlle hinnad olid ka selliseks kujunenud suvega, et lausa rõõmupisar tahtis silmanurka pugeda kui sõber kinnitas, et tema maksab ikka kogu arve ise. Krt, 50 raha tavalises pubis, tavalise Saku Rocki eest välja käia pole just minu teema. Teenindus polnud ka enam see, mida kevadest mäletasin. Vanad teenindajad, kellest mul VÄGA meeldivad mälestused on, olid nähtavasti suve lõpu puhul lahti lastud. Asemele olid võetud noored näitsikud, kelle tööoskuste puudumist leevendati avara dekolteega :D Pidu tõmmati käima sellega, et esimesest tellimusest kallati üks õlle ettekandjaõpilase poolt sünnipäevalapse õele sülle. Ikka kohe täie rauaga sülle, ainult väga natuke läks sünnipäevalapse naise pükstele ka.
Kui püksid olid ilusti märjaks saadud, praenimelised suupisted ära söödud ja avastatud, et suitsetamas peabki VÄLJAS käima, läks asi lõpuks ikka natuke heaks ka. Söögile tellisime järele asju mis menüüs olid suupistete nime all. Hind oli küll jällegi kvaliteeti arvestades üle pingutatud, aga vähemalt olid kogused eeskujulikumad kui pearoogadel. Pika ootamise peale tulis lavale ka selle õhtu esineja - VLÜ. Väike eelarvamus mul neist oli. Et teevad sellist prostat meremehesülti - mis mulle ju iseenesest meeldib :D Aga see mis sealt tuli ületas ootused mitmekordselt. Lood olid hoogsad ja kaasakiskuvad, enamasti ka tuttavad. Ja trummar oli neil lausa fenomenaalne. Ma pole ennem näinud ühtegi muusikut, kes oma tegevust niimoodi täiel rinnal naudiks. Nii et lõpptulemusena sai ikkagi meeldiva emotsiooni sellest üritusest. Pärast hakkasime sünnipäevalapse juures viskit mekkima ja siis läks asi muidugi käest ära ...

__________


Ülejäänud kuu olen tegelenud oma järjekordse vainimaaniaga. Vastutahtsi pean tunnistama, et kuigi kvaliteetveinid mulle meeldivad, on peedikad ikka kuradi head. Eriti veel kvaliteetpeedikad. Trivento Dulce Sweet Malbec Red näiteks. Või erinevad Monte Cristod. Naisele ma olen ka suutnud natuke (peedi-)veinipisikut külge ajada, nii et eriti ei saa sõimata ka kui rahulikult veinipudeliga sumistada. Vähemalt mitte nii palju kui õlle või viski puhul.
Järgneva oktoobrikuu jooksul tuleb trenni teha ja hoogu võtta novembrikuu suurürituse jaoks. Semu saab NII vanaks ja mina saan õnneks alles lihtsalt vanaks.

Kommentaare ei ole: