teisipäev, 2. oktoober 2007

Naisvärdjad

Eile kuulsin järjekordset kurba lugu elust enesest. Järjekordne naine on järjekordselt oma mehe äramineku takistamiseks järjekordse lapse saanud (rasedaks jäänud alles, kui nüüd täpne olla) ja ähvardab järjekordselt mehele last mitte näidata (mitte kunagi, never-ever, lähen või Austraaliasse peitu ära lapsega sinu eest, koer raisk). Miks te kõik hüüate - "ei või olla, jälle!"? Ja räägitakse, et naised on see targem ja hoolivam sugu. Türa, see on ikka eriliselt maniakaalne õelus kui iseenda tahtmise saavutamiseks keeratakse korraga nelja inimese elu perse. Te küsite - "kuidas nelja?". Lihtne: teineteist vihkavate vanemate laps ei saa kunagi õnnelik olema (1); mehele niikuinii kruvi hinge keeratud (2); ega mees lapse emal ka elu lihtsamaks tegema ei hakka selliste teenete eest (3); (nüüd te imestate, et kes see neljas siis olla võiks?) mehe uus naine, tema leidis inimese keda armastada ja siis see võeti temalt ära (laiemale publikule küll suht marginaalne mure, aga selle naise jaoks vb viimase aja elu ikaldus) (4).
Mina olen joodik, jätis ja inimkonna heidik, aga vot sellisteks alatusteks ma võimeline ei oleks. Mehed on üldse inimlikumad. Sarnases situatsioonis nad reeglina kukuvad jooma metsikult, kepivad mõnda aega valimatult mööda ilma ringi, muutuvad südames kalgimaks ja leiavad endale uue ja hullema (ise nad küll loodavad alati paremat leida). Ja pole vaja mulle seletama tulla, et see on nii ainult sellep et nad ei mõista ise lapsi saada. Krt viimasel ajal ma olen liiga palju näinud kuidas südametud naisvärdjad omaenda lastega manipuleerivad nagu need oleks mingid anonüümsed aktsiapaketid. Türa, nad hoolivad omaenda lihast ja verest vähem kui mina oma tühjast taarast! Maha tappa sellised ja põlema panna ja ainult mäktoonaldsis süüa anda!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nojah no.. usukumatu et mõni meesterahvas võiks üldse probleemile pihta saada :) Keep goin' Grim :)

Anonüümne ütles ...

mina naisena jagan seda mehelikku arvamust ... tean endagi tutvusringkonnast naisi, kes on tõesti nii käitunud ja seda ise ka uhkusega tunnistavad, et "tegin jah kiuste lapse valmis, katsugu nüüd veel ära minna, küll ma siis ..." ja tean ka oma tahtmise saamiseks ühiste lastega väga jõhkralt manipuleerivaid naisi ... igatahes väga haige minu meelest

Anonüümne ütles ...

Ise olen naine (vähemalt sootunnuste järgi)... Värdjas olen ka vahest.... Aga vot selle koha pealt jagan Su arvamust 100%. Ei mõista inimesi (ei naisi ega mehi), kes poevad või nahast välja, et ntx miski eksi elu perse keerata... Kõige müstilisem kogu asja juures on, et vabanduseks tuuakse ju alati "Aga ma ju armastan sind!" :-O See ongi armastus? Tegelt ka v? No siis võin oma osa kellelegi täiesti tasuta ära anda...

Eda ütles ...

miks mehed alati need kõige sitemad naised välja valivad? nagu ütlesid, ise muidugi loodavad paremat, aga ei mängi välja kahjuks.