teisipäev, 3. mai 2011

Türamaivõi!!!

Küll see meesterahva siseelu võib ikka üks habras asi olla. Siin paar aega tagasi sai eksekseks külla kutsutud ja meeldiv aeg veedetud. No tõesti terapeutiline kogemus oli.
Ma ei tohi endale koju tulirelvi soetada, ma olen selleks liiga ebastabiilne. Vähemalt peale oma igapäevast kogust alkoholi. Seesama eksekseks täna rääkis, et oli just miskisega vapustavalt head seksi toimetanud. Niimoodi keeras katuse peale viltu, et sure maha. Rääkisime pikemalt ja kõik sai vägev jälle. Aga ...
Vähemalt aitas ta mul eksist üle saada. Mis on ju väga positiivne. Ma ei peagi enam pihkurluseks mikrotissidega naisi netist vaatama. Igatahes seda rauda taon ma praegu edasi, kuni ta vähegi leige on. Ja igasuguste uute toorikute suhtes ma hoian ka silmad lahti. Kuigi see on raske kui ma nädalas summa summarum paariks tunniks kodust väljun.
Jooge kalja sõbrad ja hoidke pöialt, et ma miskise emase leian, kellele regulaarselt saba alla väänata. Muidu muutun veel nii ebastabiilseks, et lõpetan joomise ära. Ja on siis nüüd seda kellegile vaja ...

Kommentaare ei ole: