laupäev, 21. mai 2011

Konsa päälinnas

Ahoi kallid kaasjoodikud.
Hetkel istun ma keset ööd päälinnas vanapaksu rõdul ja sätin oma peas möödunud kontserdielamust ritta. Rock Cafés tegid koostööd Metsatöll, RAM ja Siiri Sisask. Heliga on poisid kõvasti vaeva näinud. Vokaali ja peenemaid pille oli vahest isegi kuulda juba. Musklitädi oleks nad võinud julgelt koju jätta, temast ei olnud üritusel muud kasu, kui et ta mulle lahkelt suitsupause pakkus muidu tiheda ja pika programmi ajal.
Päälinnas on imelik. Lähed konsale ja ei tunnegi iga teist inimest. Kuigi pea iga kolmas inimene oli selline, et õpiks kohe mitu korda lähemalt tundma ...
Oleks siin linnas pind olemas kus privaatselt keberneerida, oleks ma varsti sama kuulus kui Jaan.
Aga praegu istun ma siin rõdul, raal rüppe soendamas, kirjutan seda teksti ja mõtlen, et TOO neiu võiks ka siin koos minuga olla. Krt maitea, aga ära tegi mind raip. Tea, kas peaks temaga jälle tihedamalt suhtlema hakkama? See eeldaks muidugi töötust joodikukaltsust töiseks joodikukaltsuks muutumist ja uue jõnglasega majandamist, aga ...

1 kommentaar:

Joodik ütles ...

Oi kurat kui tõsiselt ma ette näha oskan ...