reede, 4. märts 2011

Sissekanne

Meil on kohe valimised. Ma olen kindel, et kõik lähevad õigel ajal kohale ja valivad Eesti Iseseisvusparteid. Või mingit muud parteid, mis ei ole Keskerakond.
Ma olen juba mitmendat päeva jutti oma (mitte nii väga) koduses masendavas Eesti väikelinnas tagasi. See on see koht, kus ma joomatuuride keskel üldse selle blogiga alustasin.
Hetkel istun siin oma kiire netiühenduse taga, närin ennast Two and a half men'i kolmandast hooajast läbi ja kahetsen, et ma õhtul rohkem õlut ei ostnud. Ja käesolevaga olen jõudnud sirgele veendumusele, et siin on parem koht purjus peaga postitusi teha kui näoraamatus!

P.S. Laupäeval tuleb Priit ja aitab mul elektrisüsteemi edasi ehitada. Nii võib juhtuda, et sellest urkast siin saab kunagi isegi mingisugune elamisväärne asi.

Kommentaare ei ole: