pühapäev, 6. märts 2011

Piiks

Kuskil pole öeldud, et inimene peaks oma elu elama. Mina näiteks elan praegu deliiriumi piiri peal Charlie Harperi ja tema lähedaste elu.
Ma sain täna endale külmkapi. Külmkapid on jumala poolt loodud joodikute elu paremaks tegema. Ma ei pea enam iga päev poodi minema, ma saan lihtsalt külmkapist etteostetut võtta. Kui me Priiduga mõlemad nii joodikud poleks, oleks mu elektrisüsteem juba ammu valmis ja ma ei näitaks enne juunit siit peldikust väljaspool oma karvast lõusta. Inimestega suhtlemine on ülehinnatud. Ma isegi ei taha enam mingite suvaliste kärssadega koos juua. Ainult kodus üksinda või siis tõesti valitud sõprade seltsis. Kui ma ennast augusti lõpuks surnuks joonud pole, tuleb midagi ette võtta. Mõni produktiivne tegevus leida või siis see jama ära lõpetada. Ma pole veel otsustanud.
Reklaamige mulle lohakaid tüdrukuid, see aitab mul otsuseid positiivsemas suunas kallutada.

Kommentaare ei ole: