neljapäev, 20. märts 2008

AVPR

Kunagi tehti selline tore film nagu Alien vs Predator (AVP). Oli täiesti vaadatav asi. Siis tehti sellele järg, Alien vs Predator: Requiem (AVPR).
Sellega juhtus nii nagu pahatihti heade asjade järgedega ikka. Niipalju kui kaadris oli Jahimees (Predator), oli asi täiesti jonksus. Niipalju kui pahad kosmosekrõllid toimetasid oli selline täiesti tavaline slasher õudukas - mitte minu maitse, aga talutav. Asi mida ma ei mõista, on see miks sinna neid inimesi peaosadesse vaja oli. Arendati karaktereid, toodi sisse miskine vendade teema, keskkooliromanss ja mis kuradi paska veel. Kui inimestele oleks jäänud jooksvate, karjuvate ning surevate statistide roll, oleks asi suht norm olnud. Mitte ükski inimene poleks tohtinud midagi rohkemat öelda kui "aaaaaaaaaaaa, korrrrr, blah". Äärmisel juhul võibolla "help" või "mommy". Sellisel juhul oleks film muidugi palju lühem tulnud. Tuumaplahvatuse lööklaines teineteise embuses surevate kosmosepahalaste lõpustseen oli muidugi täiesti lahe.
Kurb, et nii hea bränd sellise sopakaga ära solgiti. Aga see jahimees on ikkagi minu kangelane. Nad tuleks päriselt ka kosmosest üles otsida ning mõnda Aafrika kodusõjakoldesse reality TVd tegema saata. Ma oleks nagu kleebitud teleka külge.

1 kommentaar:

Grisha ütles ...

Ma käisin Leedus kinotmas... 10 000 aastat enne Kristust... et... kui see stoori oleks old midagi muud kui a la 12 000 aastat tagasi ekraniseeritud läila hollywoodi love story sis oleks vähe ägedam old...