laupäev, 2. juuni 2007

Jälle üks õnnestunud reede

Oli siis eile Tibi juubeli tähistamine. Esialgsed kartused igava beibemulina saatel õhtu öösse saata õnneks ei täitunud. Ropult kallis kõrtsis oli sebitud oma jookidega laud. Inimesed tei ei tea kui ilus võib olla suur morsikann kust sa saad endale prii pärast viina valada. Ja seda kõrtsis kus küüslauguleivad maksavad 50, mitte 15 raha. Ja isegi kluppi ei sunnitud mind igavlema minema, kuna mul oli hea ettekääne, et pean siin tööl täna blogisse uut sissekannet kirjutama ja töist nägu tegema tühjale kontorile. üritusel oli peale minu veel üks isane ja 6 emast. Ma tegin kõik endast sõltuva, et neljast liitrist kangest alkoholist midagi alles ei jääks. Naised on ju ihult nõdrad ja ei suuda palju juua. See teine isane oli ka alla keskmise kandmisega. Mul peaaegu õnnestus, aga siis pandi baar kinni. Miskine tilk viina sinna kannupõhja ikka jäi. Aga ju siis oli baaridaamidel ka ilusam õhtu.
Täna õhtul ma kavatsen ennast heast viskist kutupiiluks juua ja miskeid uuemaid liikuvpilte vaadata mis arvutis pesitsevad. Ja homme on terve päev minu päralt puhkamiseks, mängimiseks ja pea parandamiseks. Elu on vahest täiesti ilus.

Kommentaare ei ole: