laupäev, 21. august 2021

Jobt jejo

Ma olen armunud. Eivittu, ma armastan! Siin on mitmeid inimesi, kelle pihta ma olen öelnud, et ma neid armastan. Ma sellest sõnast ka surma ees ei tagane! Tema ja tema ja tema ja...
Aganüüdvot ...


Tuli VERINOOR tüdruk, vaatas mulle silma, laulis korraks ja mina olen nii äratehtud, et ema anna padruneid! Kõik ütleb mulle, et KÕIK on valesti! Ta on minust pool elu noorem. Kas ma juba mainisin, et ta on minust POOL MINU ELU NOOREM!!! Aga talle silma vaadates ma olen sirgel veendumusel, et terve maailm võib enda arvamistega sisseütlevalt genitaali ...
Ma olen suht kindel, et sellist jõulist armumist pole mul veel olnud.
Ma olen ka kindel, et mul pole kunagi sellist lootusetut tundmist olnud.
Jah, ta pole minu pihta ükskõikne. Aga mis lootus saab mul olla SELLISE särava inimese pihta?!?


Vähemalt saab mul olema pisuke ilus mälestus ...


Või siis parim tulevik, mis kunagi ühele inimesele antud on ...

Kommentaare ei ole: