kolmapäev, 22. august 2007

Töised sünnipäevad

Eelmine nädal oli siin korruse peal jälle üks sünnipäev. Esimene üle tüki aja. Kuna maja oli personaliosakonna nuhke täis, kes teostasid inimestele arenguvestluse nime all ülekuulamisi, siis pidime kolleegi kitsukeses kontoris olema, mitte ei saanud nõupidamiste saali avarust nautida nagu tavaliselt.
Vot see oli üks oskuslikult korraldatud töine sünnipäev. Polnud miskeid šiki-miki salateid ega võileivatorte. Oli heeringas sibula ja hapukoorega, lõhe, must leib ja paari sorti erinevat plaadikooki. Kõik sellised parajad asjad peale hammustada. Ja siis oli otse loomulikult lahke arv jääs viinapudeleid. Natuke mahla oli ka. Sõnaga kõik mis inimesel eluks tarvis.
Kuna ma niikuinii tööd teha ei viitsinud siis hakkasin kohe hoolega keset tööpäeva viina hammustama koos kolleegidega. Nii mõnus - istud, arutad meeldivate inimestega maailma asju, laksad jääkülma viina ja hammustad head soolast kala peale! Tööpäeva lõpuks olin ma juba suhteliselt ülevas tujus.
Hilisemat šoppamist naisega mööda kingapoode ma eriti ei mäleta. Kuna naine oli hommikul suht tige siis võis lõbus olla ma pakun :D

Kommentaare ei ole: